Servicii complete promovare site

Optimizare Google

Optimizare Google - cateva lucruri pe care trebuie sa le cunosti inainte de a alege pe ce dai banii!

E adevarat. Din ce in ce mai multi oameni folosesc comertul electronic si inaintea unei achizitii cauta pe Google. Si aproape intotdeauna cautarile lor nu trec mai departe de primele 2-3 pagini. E adevarat. Toate statisticile certifica faptul ca 60% din vanzari sunt efectuate de primele trei site-uri listate si 80% din vanzari sunt efectuate de site-urile de pe prima pagina. O pozitionare pe prima pagina in Google iti pote reduce substantial bugetul pentru publicitate, vei avea nevoie de mai putini oameni de vanzari, de mai putine spatii publicitare platite in presa si in televiziune. In plus, ca bonus a unei pozitionari pe prima pagina, vei primi si o parte din clientii concurentei tale, care in mod cert vor cauta serviciile acestora pe Google. Aparitia pe primele locuri in Google coraborata cu serviciile de calitate de firma dumneavostra va vor garanta succestul. Dar numai daca site-ul tau apare pe prima pagina dupa cautarile potrivite!

Pentru a alege cautarile potrivite (cuvite cheie; eng: keywords) trebuie sa tineti cont de urmatoarele criterii:
- Cuvintele cheie sa fie cautari populare pe Google (o aparitie pe prima pagina sau chiar pe primul loc dupa o expresie rar folosita in cautari nu ne va fi de niciun folos). - Keywords-urile sa fie cautari Google relevante pentru domeniul dumneavostra de activitate (cred ca este relevant faptul ca in cazul unei agentii imobiliare o aparitie pe prima pagina in Google dupa keywords-ul "vanzari auto" nu va fi de nicun folos in timp ce o cautare corecta ar putea fi "vanzari apartamente". - Procesul alegerii cuvintelor cheie va trebui sa se faca cu multa atentie si numai in urma unei analize complete. Trebuie inteles modul in care potentialii clienti percep afacerea dumneavostra. Spre exemplu pentru cei ce lucreaza in industria de lemnului cuvantul "mobilier" este foarte uzual, in schimb pentru clientii vor cauta aproape intotdeauna pe Google dupa cuvantul "mobila" . Va trebui deci sa anticipati limbajul clientilor, sa nu folositi termeni tehnici si de jargon care pentru dumneavostyra pot fi foarte normali dar care in schimb sa nu corespunda cu limbajul clientilor. - Este important sa analizam cum vor fi percepute cuvintele cheie si la nivel psihologic. Keywords-ul "pantofi ieftini" ar putea induce unui cumparator ideea de site de chinezarii in schimb ce keywords-ul "pantofi discount" va fi perceputa ca o cautare pentru un site de reduceri pentru produse de marca. - Cuvintele cheie sa fie descriptive. O pozitionare pe prima pagina dupa cautarea "pantofi" care este o cautare populara poate insemna mult trafic in schimp ce optimizarea Google dupa cuvantul cheie "pantofi Armani discount" are mari sanse sa aduca vanzari rapide. Deoarece procesul de OPTIMIZARE GOOGLE este o actiune complexa ce se deruleaza dupa o metoda sustinuta, este nevoie de rabdare pana apar rezultate scalabile cu adevarat capabile sa genereze profit. In timp ce firmele incearca cu orice pret sa induca in eroare potentialii consumatori, la o analiza mai atenta a procesului vom constata ca trebuiesc respectate anumite etape impuse de Google pentru a obtine un rezultat sustenabil care poate produce efecte pozitive pentru afacerea dumneavoastra. Procedeul prin care echipa Smart Media optimizeaza site-uri pentru Google intr-o maniera eficienta se desfasoara dupa metode "in-house" si are la baza doua componente cheie: on-site si off-site. Optimizare Google on-site inseamna crearea sau refacerea site-ului respectand standardele Google. Site-ul trebuie sa fie accesibil, structurat si focalizat. Este de evitata folosirea textului in imagini sau folosirea in exces a inseriilor Flash. Intre paginile site-ului trebuie sa existe o ierarhie bine definita. Google recomanda puternic folosirea unei harti a site-ului. Continutul afisat in paginile site-ului trebuie sa fie calitativ, acest lucru va avea relevanta atat pentru o pozitionare cat mai buna dar si pentru vanzari crescute. Este de notorietate faptul ca clientii vor alege intotdeauna calitatea. Site-ul trebuie astfel conceput incat sa se incarce repede, informatiile sa i se serveasca vizitatorului cat mai repede si cat mai eficient altfel sa evitam ca vizitatorul sa aleaga sa treaca la urmatorul site din lista Google. Optimizare Google off-site inseamna obtinerea de recomandari (link-uri de pe alte site-uri preferabil cu aceeasi tema). Constructia de backlink-uri trebuie facuta controlat pentru a simula aparitia lor in mod natural si trebuie obtinute backlink-uri de calitate. Un backlink de calitate va fi un backlink provenit de pe un site din aceasi bresa, un site cu pagerank ridicat si optimizat eficient pentru Google. Procesul de optimizare Google nu se bazeaza asa cum probabil va sunt servite de majoritatea firmelor de optimizare SEO pe "metode secrete" ci in realitate singura baza reala este munca, munlta munca si iarasi munca, insa rezultatele au o profitabilitate crescuta cu mult deasupra metodelor de publicitate pentru care cheltuiti sume comparabile. Daca vrei sa fii printre primii in Google contacteaza profesionistii SEO Smart Media.

Portofoliu SEO | Optimizare Google | Promovare motoare de cautare | Optimizare SEO | Promovare site