Promovare

Motoare de cautare

Ce trebuie sa stiti despre motoarele de cautare.
Un motor de cautare este un server care trimite un robot (spider ) sa navigheaze singur pe Internet si sa colecteze informatii importante despre site-ul dumneavoastra: titlul, cuvinte cheie si continutul paginilor ce compun site-urile. Toate paginile vor fi indexate intr-o baza de date. In momentul in care un utilizator de internet cauta cu un motor de cautare dupa o anumita fraza sau un cuvant, motorul va verifica in baza de date si va returna returna o lista de ruzultate ordonata in functie de anumite criterii de prioritate. Unul dintre primele lucruri pe care le puteti face pentru ca pagina dumneavostra sa se pozitioneze mai bine in lista rezultatelor returnate de catre motorul de cautare este sa analizati site-uri concurente care apar in pozitii superioare si sa studiati metodele de promovare folosite de acestia. Analizand codul HTML al site-urilor de pe pozitiile fruntase veti observa ca acesta este scris dupa o strategie bine stabilita astfel incat sa respecte anumite criterii si sa confere site-ului un aspect prietenos atat pentru utilizator cat si pentru robotii motoarelor de cautare. Aceasta metoda de scriere a codului HTML este o cheie componenta a procesului de optimizare Google sau optimizare SEO. Metodele dupa care motoarele de cautare ordoneaza listele de rezultate returnate difera de la un motor la altul, fiecare dintre acestea incercand sa afiseze rezultatele dupa o metoda gandita a fi cat mai corecta din punctul lor de vedere. Algoritmii iau in calcul numele domeniului, numarul de link-uri catre acel site, etc.
Reguli generale pe baza carora se construiesc algoritmii motoarelor de cautare:
1. Titlul paginii - trebuie sa fie cat mai clar, cat mai descriptiv si mai scurt. 2. Sectiunea HEADER din cudul sursa al paginii sa fie scrisa corect. Nota: Google.com nu indexeaza dupa metataguri ci in functie de numarul de link-uri catre acel site
<HEADER>
......alte taguri....
<META name="keywords" content="cuvant cheie 1, cuvant cheie 2, etc">
......alte taguri....
</HEADER>
3. Titlurile paginilor, descrierile si cuvintele cheie este bine sa fie diferite si reprezentative pentru fiecare pagina in parte. Nu este recomandat a se folosi aceleasi titluri, descrieri si cuvinte cheie pentru toate paginile. 4. Se vor lua in calcul si numarul de site-uri care au link spre pagina ta. (Ofertele de schimb de bannere si de link-uri trebuie sa fie bine alese).
Cele mai importante motoare de cautare
Google Bing Yahoo Altavista Cuil Excite
Ask AOL Search Live Search Lycos Gigablast Alexa

Vrei sa ajungi pe prima pagina in motoarele de cautare? Contacteaza profesionistii SEO Smart Media.

Portofoliu SEO | Optimizare Google | Promovare motoare de cautare | Optimizare SEO | Promovare site